Van het gat Holten naar wereldstad Londen - Reisverslagen van Robin Traanman - WaarBenJij.nu Van het gat Holten naar wereldstad Londen - Reisverslagen van Robin Traanman - WaarBenJij.nu

Van het gat Holten naar wereldstad Londen

Na een geweldig afscheidsfeest waar ik iedereen gedag heb kunnen zeggen, staan mijn koffers gereed voor 6 maanden stage. Het inpakken ervan was een hele klus maar het is me gelukt. Ik vlieg vandaag met papa naar de wereldstad Londen. Hij blijft gezellig een nacht bij mij, dus kunnen we samen de stad 'verkennen'.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2015

6 weeks to go

16 Mei 2015

Dertiende week

15 April 2015

Negende week

31 Maart 2015

Zevende week

16 Maart 2015

Vijfde week
Robin

Voor mijn opleiding HTRO loop ik een halfjaar stage in een hotel in Londen. Op deze blog zal ik al mijn leuke (en minder leuke) avonturen delen!

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3265

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 10 Augustus 2015

Van het gat Holten naar wereldstad Londen

Landen bezocht: