2 dagen met papa - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu 2 dagen met papa - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu

2 dagen met papa

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het eerste reisverslag vanuit Londen. Dit typend zit ik middenin Hyde Park met een heerlijk zonnetje. Genieten!
Gisteren veilig aangekomen met papa in deze grote stad. Na mijn koffers te hebben uitgepakt lekker met papa de stad in! De Big Ben en London Eye zijn ook geweldig om te zien wanneer het donker is. Genoten van een heerlijk stukje vlees in de pub. Toen we later op de avond nog een 'afzakkertje' wilden doen, bleek dat de pubs hier vroeg sluiten (rond 11)... Daar ging het, vooral door papa, gewilde 'afzakkertje'. Toen naar verstandig richting hotel gegaan, slapen!! Vanmorgen zijn we om 8 uur de stad weer in gegaan. Weer een paar highlights bezocht: nogmaals Big Ben en London Eye (ja, overdag is het heeel anders), maar ook de Tower Bridge en Buckingham Palace stonden op ons lijstje. Na overal uitgebreid de toerist te hebben uitgehangen (lees: tientallen foto's in meerdere posities), gingen we opnieuw opzoek naar een pub. Ditmaal hadden we meer geluk, heerlijk gegeten en papa zijn welverdiende biertje! Daarna papa op de trein gezet, nu 'helemaal alleen' in het grote Londen... LET'S DO THIS!!