Derde week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu Derde week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu

Derde week

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

26 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

En de derde week zit er alweer bijna op... Wat gaat de tijd snel. Hoewel ik voor mijn gevoel hier al veeeel langer ben. Ik heb het idee dat ik al maanden weg ben van huis. Ik weet niet meer hoe mijn bed ligt, hoe groot de hondjes zijn en ga zo maar door... Over 5 maanden en 1 week kom ik daar weer achter <3

De afgelopen 2 weken heb ik vooral gewerkt (hoe kan het ook anders)... Maar toch ook wel wat leuke dingen gedaan.

Afgelopen zondag zijn we met een groep naar Chinese New Year gegaan. Op internet hadden we gelezen dat dit een grootse uitvoering hiervan is, dat wilden we natuurlijk meemaken. Op onze vrije dag ging om half 8 de wekker (GAAP), want de optocht zou vroeg beginnen en het beloofde druk te worden. De optocht begon vroeg en het was ook zeker druk, helaas stelde alleen de optocht niet veel voor. Na 2 wagens, 2 Engelse bussen en 4 loopgroepen was het afgelopen. Jammer. Toen zijn we richting Chinatown gegaan, waar het ook gezellig druk was. Na even bijkomen in het hotel zijn we 's avonds opnieuw richting Trafalgar Square (waar het hele gebeuren plaatsvond) gegaan. Het feest zou worden afgesloten met vuurwerk. Chinezen en vuurwerk? Dat beloofd wat, dachten we. Helaas viel ook dit gedeelte een klein beetje tegen. Gelukkig hadden we het gezellig met de groep.

Vandaag had ik weer een (verdiende) vrije dag. Na lekker uitgeslapen te hebben (ook verdiend!) zijn we richting het Natural History Museum gegaan. Van de buitenkant beloofde het al heel wat, een prachtig gebouw. En binnen werd het niet minder, alleen om het gebouw zou je er al heen gaan. (Geloof je me niet? Check GOOGLE!!) De tentoonstellingen waren ook allemaal leuk om te zien. Geslaagd en GRATIS uitje. Ik hou van de gratis musea in deze mooie stad!

Verder gedaan afgelopen weken: naar de HEMA (whoeh), uiteten (vaak!) en filmpjes kijken (ook vaak!).

Over 2 weken krijg ik mijn eerste bezoek, MAMA en MAURICE komen langs. Ik kan niet wachten!!! <3

Tot de volgende keer <3

Liefs uit deze grote en mooie stad!!

  • 26 Februari 2015 - 21:05

    Rutger <- Die Ene:

    Super tof Robin! Geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Voor mijn opleiding HTRO loop ik een halfjaar stage in een hotel in Londen. Op deze blog zal ik al mijn leuke (en minder leuke) avonturen delen!

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 3266

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 10 Augustus 2015

Van het gat Holten naar wereldstad Londen

Landen bezocht: