Zevende week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu Zevende week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu

Zevende week

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

31 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Goodmorning! Het is weer tijd voor een nieuwe blog want de vorige is alweer 2 weken (!!!) geleden. En de afgelopen 2 weken heb ik natuurlijk weer een aantal avonturen beleefd, tijd om ook jullie daarvan op de hoogte te brengen...

De afgelopen 2 weken heb ik een hoop nieuwe dingen geleerd op het werk: bestellingen opnemen, de roomservice telefoon opnemen, kassa op maken, de gasten terugbellen over de roomservice én hoe het is om een 52-urige werkweek te hebben.. Het waren 2 productieve weken kan je wel zeggen (big smile!). En naast al deze vorderingen heb ik ook 2 goede comments binnen, dat betekent dat gasten hebben genoemd dat ik iets goed heb gedaan. Een goede opsteker voor mij!

En dan natuurlijk nog even, om jullie jaloers te maken, noemen welke leuke dingen ik heb bezocht:
- Portobello Road Market, een grote antiek/voedsel markt.
- Somerset House (zie: filmpje op FB)
- Borough Food Market, een walhalla voor eetliefhebbers (zoals ik:))! Een uitgebreid aanbod van bijna al het eten wat je kan bedenken, van broodjes bratwurst tot chocolade Baileys taart tot vers gesneden serranoham.
- Het dakterras van One New Change, met een gratis uitzicht over St Paul's Cathedral en de rest van de stad. Adembenemend mooi én GRATIS (Ja, ik ben een Nederlander en ik ben gek op gratis).
- Hyde Park, eindelijk kan ik meepraten over dit reusachtige park. Het was jammer dat het weer niet echt meezat, maar in de zomer is dit zeker een plek om terug te komen!

Er is alweer een kwart voorbij, nog driekwart te gaan voordat ik weer naar huis kom. <3

Bedankt voor het lezen maar weer en tot de volgende keer:)!!!

  • 31 Maart 2015 - 13:12

    Mams:

    He dochter gaat goed he en alweer een kwart voorbij!! En natuurlijk het volgende bezoek al weer gepland maak je borst maar nat haha. Spreek je snel dikke knuf en kusjes van ons

  • 31 Maart 2015 - 19:34

    Rianne:

    Aaaah leuk om te lezen meid! Dikke kus uit Afrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Voor mijn opleiding HTRO loop ik een halfjaar stage in een hotel in Londen. Op deze blog zal ik al mijn leuke (en minder leuke) avonturen delen!

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 3251

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 10 Augustus 2015

Van het gat Holten naar wereldstad Londen

Landen bezocht: