Dertiende week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu Dertiende week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu

Dertiende week

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

16 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is alweer een maand geleden dat ik mijn laatste reisverslag heb geschreven, tijd voor een nieuwe dacht ik zo :)!

De afgelopen maand zijn er weer vele dingen gebeurd en heb ik Londen weer een beetje beter leren kennen. 1 van de hoogtepunten afgelopen maand was toch wel het bezoek van mijn lieve vader, zusje en oom! We hebben 2,5 dag met z'n vieren Londen (en vooral de pubs) ontdekt, super dagen!! En we hebben ook nog veel gedaan: Regent's Park, Primrose Hill, Buckingham Palace wisseling van de wacht, Camden Town, Greenwich, Tower Bridge, Trafalgar Square en een ritje in 'ons' mooie reuzenrad, de London Eye.
Ook heb ik een gezellige lunch gehad met mijn lieve vriendinnetje Willemijn en haar familie! Super leuk om hun hier te zien in 'mijn' stad. We hebben lekker samen geluncht en door Camden gelopen.

Wat heb ik verder gedaan de afgelopen maand? (pakt dagboek erbij)
- Parliament Hill. Het onbekende 'broertje' van Primrose Hill met net zo'n geweldig uitzicht!
- British Library. Helaas vond ik hier niet zoals het er op internet uitzag, dat wordt nogmaals een bezoekje plegen denk ik zo...
- Kingsday party bij de Hems (een Nederlandse pub). We hebben een geweldig Nederlands feestje gehad, met Nederlandse muziek, Nederlandse hapjes (hallo patatje oorlog) en Nederlandse mensen.
- Heathrow. Een lekker middagje doorgebracht bij vriendinnetjes op Heathrow, heel leuk om eens een kijkje te nemen bij hun hotel!
- Brighton. Een heerlijke badplaats dichtbij Londen, hier ga ik zeker nog eens heen wanneer het weer wat beter is.

We zijn alweer over de helft heen! Over 3 maanden ben ik alweer thuis en zit het avontuur er alweer op. Ik kan niet wachten om weer thuis te zijn, maar voor nu ga ik nog even genieten van mijn 3 maandjes in deze mega grote én leuke stad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Voor mijn opleiding HTRO loop ik een halfjaar stage in een hotel in Londen. Op deze blog zal ik al mijn leuke (en minder leuke) avonturen delen!

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 3248

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 10 Augustus 2015

Van het gat Holten naar wereldstad Londen

Landen bezocht: