Eerste week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Traanman - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

18 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De eerste week van mijn 6 maanden lange stage zit erop. Hoe het me beviel? Goed maar ik moet er wel aan wennen, 40 uur per week werken... En dan is die 40 uur nog niet het ergste vergeleken bij het beginnen om 05.30 (dus 04.45 de wekker)... Maar dan wel lekker 's middags vrij! Daar doen we het voor!

Verder gaat het hier goed, het is gezellig met de andere stagiaires. Afgelopen week zijn we met een hele groep naar een Nederlandse pub geweest. Ze zouden daar frikadellen speciaal, patatje oorlog en meer Nederlands 'eten' verkopen. Niet dus.... We kwamen daar en toen bleek dat er problemen waren met de import. Helaas.

Gisteren naar Primrose Hill geweest, eindelijk. Na veel daarover te hebben gelezen op internet was ik zeer nieuwsgierig. We zijn door Regent's Park (ook een aanrader), naar Primrose Hill gelopen. En ja, de heuvel beklimmen was zeker de moeite waard!! Wat een geweldig uitzicht heb je daar. Nu al mijn favoriete plekje van deze mooie stad. Kan niet wachten tot het lekker zomer is, boekje en een picknickmand, op naar Primrose Hill, genieten!

Vandaag lekker een dagje vrij (was ik ook wel aan toe). Vanmiddag naar Camden Town, heerlijk even rond snuffelen.

Tot de volgende keer! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Voor mijn opleiding HTRO loop ik een halfjaar stage in een hotel in Londen. Op deze blog zal ik al mijn leuke (en minder leuke) avonturen delen!

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 3249

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 10 Augustus 2015

Van het gat Holten naar wereldstad Londen

Landen bezocht: